Poniżej zapoznacie się Państwo z przebiegiem współpracy z naszą firmą dekoracyjną. Zapraszamy do lektury, a na pozostałe pytania odsyłamy na nasze numery telefonów, bądź email.
- Jeśli jesteście Państwo zainteresowani naszymi usługami i macie jakieś wątpliwości to zapraszam do kontaktu z nami. Warto zadzwonić lub umówić się e-mailowo na spotkanie (więcej informacji jak to zrobić w zakładce kontakt - tam znajdziesz wszystko).
- Po ustaleniu terminu, na pierwszym spotkaniu otrzymają Państwo całą nasza ofertę jaką dysponujemy do zapoznania się indywidualnego i oczywiście ustalamy ewentualne propozycje lub zmiany, można również z nami negocjować ceny. Na koniec ustalamy ostateczną wersję.
- Kolejny etap to wstępny kosztorys z zakresu prac jakie były uzgodnione wcześniej, otrzymują Państwo na e-maila lub na papierze w zależności jak było ustalone wcześniej.
- Po załatwieniu papierkowych spraw możemy kontaktować się dowolna drogą w zależności jak wygodnie dla Państwa, my dostosujemy się dla Was.
- Jeden z przyjemniejszych etapów to wpłacenie zaliczki i wstępne podpisanie umowy. Zaliczkę wpłacamy 30% ustalonego budżetu co automatycznie powoduje rezerwację ustalonego wcześniej terminu.
- Ewentualne zmiany czy ustalenia wynikające z dalszej współpracy ustalamy drogą elektroniczną e-mail bo warto mieć wszystko napisane czarne na białym.
- Ostatecznie w danym terminie zostaje wykonane - zrealizowane zamówienie i określony zakres prac jakie mamy wykonać.
- Po realizacji i po terminie jaki był ustalony rozliczamy się z całkowitego zamówienia. Chyba że powstały ewentualne zniszczenia z Państwa strony to zostaje naliczona opłata według wcześniej podpisanej umowy (zdarza się raz na 100 przyjęć).